Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα εξαπάτηση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα εξαπάτηση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Ο αλητήριος: Η χώρα βρίσκεται σε παρακμή, αλλά δεν της αξίζει τόσο αλητήρια ιθύνουσα πολιτική τάξη

Η χώρα βρίσκεται σε παρακμή, αλλά δεν της αξίζει τόσο αλητήρια ιθύνουσα πολιτική τάξη
Η φωτογραφία είναι από την χθεσινή γιορτή για την αποκατάσταση της δημοκρατίας. Ο τρόπος που ο Αλέξης Τσίπρας είναι «χυμένος» στον καναπέ και σκασμένος στα γέλια είναι μια ακόμα μικρή ένδειξη για το ποιόν του ανθρώπου. Του χειρότερου πρωθυπουργού που πέρασε από την χώρα και δεν ντρέπεται να δηλώνει ανενδοίαστα στον Γκάρντιαν ότι είναι ψεύτης και ότι ήταν εντελώς άσχετος όταν ανέλαβε την εξουσία!

Είναι το κόστος που πληρώνουμε για να διαλυθούν οι αυταπάτες

Η Βουλή και μαζί οι έλληνες πολίτες ζουν για μια φορά ακόμα το θέατρο του παραλόγου. Βουλευτές και υπουργοί του Σύριζα να υποστηρίζουν μετά πάθους τα μέτρα των 5 περίπου δισ. που έφερε η κυβέρνηση τους και από την άλλη σύσσωμη η αντιπολίτευση να τους καταγγέλλει γιατί "ξέχασαν" αυτά που υποστήριζαν σε όλους τους τόνους μέχρι πριν λίγες μέρες.

Το τέλος ενός αριστεροφανούς παραμυθιού.

[Του Θεόδωρου Γιάνναρου]
Πολλά ακούγονται... Πολλά λέγονται, αλλά ακόμα περισσότερα υπονοούνται! Ένα, όμως, είναι γεγονός! Η σημερινή κυβέρνηση, κάθε μέρα που περνά ωριμάζει όλο και περισσότερο, σαν να βρίσκεται κάτω από το φως μιας λάμπας ασετιλίνης, όπως οι πράσινες μπανάνες που υφίστανται "τεχνητή ωρίμανση”!

Πώς ένας ολόκληρος λαός δεν μπορούσε να διακρίνει το προφανές: «Ντενεκές ξεγάνωτος» / κύμβαλο αλαλάζον

Του Γ.Κ. από τη Ρήξη φ. 121 που θα κυκλοφορήσει αύριο, Σάββατο 12 Μαρτίου
Περιφέρεται, με το βλακώδες χαμόγελό του, ανάρμοστο απέναντι στη δεινή κατάσταση της χώρας του, από Βρυξέλλες σε Σμύρνη και από Κωνσταντινούπολη σε Μαξίμου. Κάθε νέα «βόλτα» του κατεβάζει ένα ακόμα σκαλί την Ελλάδα, οδηγώντας τη προς το χαίνον βάραθρο, που αυτός και η παρέα του έχει ανοίξει.

Κυβερνητικός ψευτοσεβασμός: Γιατί όταν είσαι στο εξωτερικό σέβεσαι τη θρησκεία και τα έθιμα?

Γιατί όταν είσαι στο εξωτερικό να σέβεσαι τη θρησκεία και τα έθιμα και να μην το κάνεις στο εσωτερικό;
Γιατί κατηγορείς παλαιότερους κυβερνητικούς για κάτι που κάνεις κι εσύ τώρα; Έχει κάποιο νόημα αυτός ο ψευτοσεβασμός, όταν εξηγείς σε όλους ότι η θρησκεία είναι το όπιο του λαού;

Η προπαγάνδα των βαφτισιών συνεχίζεται

Η προπαγανδιστική προσπάθεια των τελευταίων ημερών εστιάζει στην απονενοημένη απόπειρα να επιβληθεί η άποψη ότι ο λαός δεν διαδηλώνει εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ και της κοροϊδίας, αλλά εναντίον της τρόικας και της λιτότητας.

Το τέλος των ψευδαισθήσεων !

To 2015 έφυγε. Χρονιά ορόσημο, κατά την ταπεινή μου γνώμη. Ένα έτος που σηματοδοτεί για την πατρίδα μας το τέλος των ψευδαισθήσεων. Η ελπίδα που θα έρχονταν, δυστυχώς δεν ήρθε ποτέ. Μετατράπηκε σε ψευδαίσθηση και έσβησε υπό το φως της σκληρής πραγματικότητας.

«Φταίει κι ο ίδιος ο λαός, γιατί είναι ....»

[Του Γιώργου Καραμπελιά από τη Ρήξη φ. 117]
Εσχάτως, ιδιαίτερα μετά τα τελευταία καραγκιοζιλίκια του δημοψηφίσματος, της μεγάλης «κωλοτούμπας» και των εκλογών που επιβράβευσαν, για μια ακόμα φορά, τους καταστροφείς της οικονομίας και της χώρας, ενώ προσεγγίζουν πλησίστια τα πλέον καταστροφικά μέτρα και βαραίνει ο γεωπολιτικός ορίζοντας, πληθαίνουν οι αμφιβολίες και οι διερωτήσεις για το εάν «στέκει καλά», όχι πλέον το πολιτικό σύστημα και μόνο, αλλά και ο ίδιος ο λαός.

Η κατάρα της δυσφήμησης της χώρας

Η κατάρα της δυσφήμησης της χώρας είναι παλιά. Κάτι που στο παρελθόν εθεωρείτο αδιανόητο και έγκλημα καθοσιώσεως – να κατηγορείς δηλαδή το ίδιο σου το σπίτι, παραβιάζοντας το αρχαίο ρητό «τα εν οίκω μη εν δήμω» - σήμερα έφθασε να θεωρείται «φυσιολογικό» - και μάλιστα μη επιδεχόμενο κριτικής.

Η ελπίδα του ψέματος και το ψέμα της ελπίδας

Είναι απίστευτο αν το σκεφτεί κανείς ορθολογικά πόσο έχει αξιοποιηθεί η έννοια της ελπίδας μέσω του ψέματος, στο πλαίσιο της πολιτικής και ειδικά για εκλογές. Μπορεί η μόνη άλλη έννοια που να έχει εκμεταλλευτεί με τον ίδιο τρόπο, να είναι αυτή της αλλαγής.

Σύμμορφες απεικονίσεις στην πολιτική. (Το πιο απίστευτο είναι ότι το πιστεύουν οι περισσότεροι ψηφοφόροι)

Στην πολιτική αυτό που παραμένει αναλλοίωτο είναι η αξία της αλλαγής. Όλοι οι πολιτικοί είναι υπέρ της αλλαγής ακόμα κι αν δεν ξέρουν τι σημαίνει επί του πρακτέου. Αυτό οδηγεί σ’ ένα τέχνασμα της ρητορικής που προσπαθεί να πείσει τους άλλους ότι η προσποίηση της αλλαγής είναι το ίδιο με την αλλαγή.

Απατεώνες και ιδεοληπτικοί

 Του Γιώργου Καραμπελιά
Τελικώς, το «καταγέλαστο παιδί», σύμφωνα με την εύστοχη διατύπωση γνωστού δημοσιογράφου, οδήγησε τη χώρα σε μία ακόμα πράξη καταστροφής, μένοντας πιστός, αυτός και η παρέα του, στο μοναδικό του μέλημα, τη διατήρηση της εξουσίας, χωρίς καμιά μέριμνα και ενδιαφέρον για την τύχη της χώρας.

Στο εξής η Ελλάδα να «κυβερνηθεί καλά» (Mariano Rajoy)

Ο πρωθυπουργός της Ισπανίας και ηγέτης του συντηρητικού Λαϊκού Κόμματος, Μαριάνο Ραχόι, εξέφρασε σήμερα την ευχή ότι στο εξής η Ελλάδα θα «κυβερνηθεί καλά», καταγγέλλοντας «τη δημαγωγία» εκείνων που ρίχνουν πάντα το φταίξιμο στους άλλους, δύο ημέρες μετά την παραίτηση του Ελληνα πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα.

Το τέλος μίας τεράστιας προπαγάνδας

Εδώ και πόσα χρόνια ακούμε κάθε άχρηστο πολιτικό να μας λέει ότι τα πετρέλαια που δεν υπήρχαν, ήταν ήδη δεσμευμένα από τους ξένους χωρίς βέβαια να διευκρινίσουν ποτέ για ποιους μιλούν. Και τώρα βλέπουμε το τέλος αυτής της άθλιας και αισχρής προπαγάνδας, γιατί οι ξένοι δεν ενδιαφέρθηκαν καν να έρθουν να τα πάρουν.

Η Ελλάδα δεν εξαπάτησε κανέναν για να μπει στην ΟΝΕ, δήλωσε ο Ν. Χριστοδουλάκης στο Spiegel. -«Κατά τις διαπραγματεύσεις όλοι έκαναν λίγο-πολύ κάποια κόλπα - ακόμη και οι Γερμανοί»


Τον ισχυρισμό ότι «η Ελλάδα μπήκε με απάτη στην ΟΝΕ» απορρίπτει κατηγορηματικά ο υπουργός Οικονομικών εκείνης της περιόδου Νίκος Χριστοδουλάκης, σε συνέντευξή του στο περιοδικό «Der Spiegel» και υποστηρίζει ότι «κατά τις διαπραγματεύσεις όλοι έκαναν λίγο-πολύ κάποια κόλπα - ακόμη και οι Γερμανοί».
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...