Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα εξαπάτηση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα εξαπάτηση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Ο αλητήριος: Η χώρα βρίσκεται σε παρακμή, αλλά δεν της αξίζει τόσο αλητήρια ιθύνουσα πολιτική τάξη
Είναι το κόστος που πληρώνουμε για να διαλυθούν οι αυταπάτες
Η Βουλή και μαζί οι έλληνες πολίτες ζουν για μια φορά ακόμα το θέατρο του παραλόγου. Βουλευτές και υπουργοί του Σύριζα να υποστηρίζουν μετά πάθους τα μέτρα των 5 περίπου δισ. που έφερε η κυβέρνηση τους και από την άλλη σύσσωμη η αντιπολίτευση να τους καταγγέλλει γιατί "ξέχασαν" αυτά που υποστήριζαν σε όλους τους τόνους μέχρι πριν λίγες μέρες.
Το τέλος ενός αριστεροφανούς παραμυθιού.
[Του Θεόδωρου Γιάνναρου]
Πολλά ακούγονται... Πολλά λέγονται, αλλά ακόμα περισσότερα υπονοούνται! Ένα, όμως, είναι γεγονός! Η σημερινή κυβέρνηση, κάθε μέρα που περνά ωριμάζει όλο και περισσότερο, σαν να βρίσκεται κάτω από το φως μιας λάμπας ασετιλίνης, όπως οι πράσινες μπανάνες που υφίστανται "τεχνητή ωρίμανση”!
Πολλά ακούγονται... Πολλά λέγονται, αλλά ακόμα περισσότερα υπονοούνται! Ένα, όμως, είναι γεγονός! Η σημερινή κυβέρνηση, κάθε μέρα που περνά ωριμάζει όλο και περισσότερο, σαν να βρίσκεται κάτω από το φως μιας λάμπας ασετιλίνης, όπως οι πράσινες μπανάνες που υφίστανται "τεχνητή ωρίμανση”!
Πώς ένας ολόκληρος λαός δεν μπορούσε να διακρίνει το προφανές: «Ντενεκές ξεγάνωτος» / κύμβαλο αλαλάζον
Του Γ.Κ. από τη Ρήξη φ. 121 που θα κυκλοφορήσει αύριο, Σάββατο 12 Μαρτίου
Περιφέρεται, με το βλακώδες χαμόγελό του, ανάρμοστο απέναντι στη δεινή κατάσταση της χώρας του, από Βρυξέλλες σε Σμύρνη και από Κωνσταντινούπολη σε Μαξίμου. Κάθε νέα «βόλτα» του κατεβάζει ένα ακόμα σκαλί την Ελλάδα, οδηγώντας τη προς το χαίνον βάραθρο, που αυτός και η παρέα του έχει ανοίξει.
Περιφέρεται, με το βλακώδες χαμόγελό του, ανάρμοστο απέναντι στη δεινή κατάσταση της χώρας του, από Βρυξέλλες σε Σμύρνη και από Κωνσταντινούπολη σε Μαξίμου. Κάθε νέα «βόλτα» του κατεβάζει ένα ακόμα σκαλί την Ελλάδα, οδηγώντας τη προς το χαίνον βάραθρο, που αυτός και η παρέα του έχει ανοίξει.
«Φταίει κι ο ίδιος ο λαός, γιατί είναι ....»
[Του Γιώργου Καραμπελιά από τη Ρήξη φ. 117]
Εσχάτως, ιδιαίτερα μετά τα τελευταία καραγκιοζιλίκια του δημοψηφίσματος, της μεγάλης «κωλοτούμπας» και των εκλογών που επιβράβευσαν, για μια ακόμα φορά, τους καταστροφείς της οικονομίας και της χώρας, ενώ προσεγγίζουν πλησίστια τα πλέον καταστροφικά μέτρα και βαραίνει ο γεωπολιτικός ορίζοντας, πληθαίνουν οι αμφιβολίες και οι διερωτήσεις για το εάν «στέκει καλά», όχι πλέον το πολιτικό σύστημα και μόνο, αλλά και ο ίδιος ο λαός.
Εσχάτως, ιδιαίτερα μετά τα τελευταία καραγκιοζιλίκια του δημοψηφίσματος, της μεγάλης «κωλοτούμπας» και των εκλογών που επιβράβευσαν, για μια ακόμα φορά, τους καταστροφείς της οικονομίας και της χώρας, ενώ προσεγγίζουν πλησίστια τα πλέον καταστροφικά μέτρα και βαραίνει ο γεωπολιτικός ορίζοντας, πληθαίνουν οι αμφιβολίες και οι διερωτήσεις για το εάν «στέκει καλά», όχι πλέον το πολιτικό σύστημα και μόνο, αλλά και ο ίδιος ο λαός.
Απατεώνες και ιδεοληπτικοί
Του Γιώργου Καραμπελιά
Τελικώς, το «καταγέλαστο παιδί», σύμφωνα με την εύστοχη διατύπωση γνωστού δημοσιογράφου, οδήγησε τη χώρα σε μία ακόμα πράξη καταστροφής, μένοντας πιστός, αυτός και η παρέα του, στο μοναδικό του μέλημα, τη διατήρηση της εξουσίας, χωρίς καμιά μέριμνα και ενδιαφέρον για την τύχη της χώρας.
Τελικώς, το «καταγέλαστο παιδί», σύμφωνα με την εύστοχη διατύπωση γνωστού δημοσιογράφου, οδήγησε τη χώρα σε μία ακόμα πράξη καταστροφής, μένοντας πιστός, αυτός και η παρέα του, στο μοναδικό του μέλημα, τη διατήρηση της εξουσίας, χωρίς καμιά μέριμνα και ενδιαφέρον για την τύχη της χώρας.
Στο εξής η Ελλάδα να «κυβερνηθεί καλά» (Mariano Rajoy)
Ο πρωθυπουργός της Ισπανίας και ηγέτης του συντηρητικού Λαϊκού Κόμματος, Μαριάνο Ραχόι, εξέφρασε σήμερα την ευχή ότι στο εξής η Ελλάδα θα «κυβερνηθεί καλά», καταγγέλλοντας «τη δημαγωγία» εκείνων που ρίχνουν πάντα το φταίξιμο στους άλλους, δύο ημέρες μετά την παραίτηση του Ελληνα πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα.
Το τέλος μίας τεράστιας προπαγάνδας
Εδώ και πόσα χρόνια ακούμε κάθε άχρηστο πολιτικό να μας λέει ότι τα πετρέλαια που δεν υπήρχαν, ήταν ήδη δεσμευμένα από τους ξένους χωρίς βέβαια να διευκρινίσουν ποτέ για ποιους μιλούν. Και τώρα βλέπουμε το τέλος αυτής της άθλιας και αισχρής προπαγάνδας, γιατί οι ξένοι δεν ενδιαφέρθηκαν καν να έρθουν να τα πάρουν.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)













