Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΛΛΑΔΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΛΛΑΔΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
«Φταίει κι ο ίδιος ο λαός, γιατί είναι ....»
[Του Γιώργου Καραμπελιά από τη Ρήξη φ. 117]
Εσχάτως, ιδιαίτερα μετά τα τελευταία καραγκιοζιλίκια του δημοψηφίσματος, της μεγάλης «κωλοτούμπας» και των εκλογών που επιβράβευσαν, για μια ακόμα φορά, τους καταστροφείς της οικονομίας και της χώρας, ενώ προσεγγίζουν πλησίστια τα πλέον καταστροφικά μέτρα και βαραίνει ο γεωπολιτικός ορίζοντας, πληθαίνουν οι αμφιβολίες και οι διερωτήσεις για το εάν «στέκει καλά», όχι πλέον το πολιτικό σύστημα και μόνο, αλλά και ο ίδιος ο λαός.
Εσχάτως, ιδιαίτερα μετά τα τελευταία καραγκιοζιλίκια του δημοψηφίσματος, της μεγάλης «κωλοτούμπας» και των εκλογών που επιβράβευσαν, για μια ακόμα φορά, τους καταστροφείς της οικονομίας και της χώρας, ενώ προσεγγίζουν πλησίστια τα πλέον καταστροφικά μέτρα και βαραίνει ο γεωπολιτικός ορίζοντας, πληθαίνουν οι αμφιβολίες και οι διερωτήσεις για το εάν «στέκει καλά», όχι πλέον το πολιτικό σύστημα και μόνο, αλλά και ο ίδιος ο λαός.
Απατεώνες και ιδεοληπτικοί
Του Γιώργου Καραμπελιά
Τελικώς, το «καταγέλαστο παιδί», σύμφωνα με την εύστοχη διατύπωση γνωστού δημοσιογράφου, οδήγησε τη χώρα σε μία ακόμα πράξη καταστροφής, μένοντας πιστός, αυτός και η παρέα του, στο μοναδικό του μέλημα, τη διατήρηση της εξουσίας, χωρίς καμιά μέριμνα και ενδιαφέρον για την τύχη της χώρας.
Τελικώς, το «καταγέλαστο παιδί», σύμφωνα με την εύστοχη διατύπωση γνωστού δημοσιογράφου, οδήγησε τη χώρα σε μία ακόμα πράξη καταστροφής, μένοντας πιστός, αυτός και η παρέα του, στο μοναδικό του μέλημα, τη διατήρηση της εξουσίας, χωρίς καμιά μέριμνα και ενδιαφέρον για την τύχη της χώρας.
Στο εξής η Ελλάδα να «κυβερνηθεί καλά» (Mariano Rajoy)
Ο πρωθυπουργός της Ισπανίας και ηγέτης του συντηρητικού Λαϊκού Κόμματος, Μαριάνο Ραχόι, εξέφρασε σήμερα την ευχή ότι στο εξής η Ελλάδα θα «κυβερνηθεί καλά», καταγγέλλοντας «τη δημαγωγία» εκείνων που ρίχνουν πάντα το φταίξιμο στους άλλους, δύο ημέρες μετά την παραίτηση του Ελληνα πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα.
Το τέλος μίας τεράστιας προπαγάνδας
Εδώ και πόσα χρόνια ακούμε κάθε άχρηστο πολιτικό να μας λέει ότι τα πετρέλαια που δεν υπήρχαν, ήταν ήδη δεσμευμένα από τους ξένους χωρίς βέβαια να διευκρινίσουν ποτέ για ποιους μιλούν. Και τώρα βλέπουμε το τέλος αυτής της άθλιας και αισχρής προπαγάνδας, γιατί οι ξένοι δεν ενδιαφέρθηκαν καν να έρθουν να τα πάρουν.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)









