Η Βουλή και μαζί οι έλληνες πολίτες ζουν για μια φορά ακόμα το θέατρο του παραλόγου. Βουλευτές και υπουργοί του Σύριζα να υποστηρίζουν μετά πάθους τα μέτρα των 5 περίπου δισ. που έφερε η κυβέρνηση τους και από την άλλη σύσσωμη η αντιπολίτευση να τους καταγγέλλει γιατί "ξέχασαν" αυτά που υποστήριζαν σε όλους τους τόνους μέχρι πριν λίγες μέρες.
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πολίτες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πολίτες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

