Η Βουλή και μαζί οι έλληνες πολίτες ζουν για μια φορά ακόμα το θέατρο του παραλόγου. Βουλευτές και υπουργοί του Σύριζα να υποστηρίζουν μετά πάθους τα μέτρα των 5 περίπου δισ. που έφερε η κυβέρνηση τους και από την άλλη σύσσωμη η αντιπολίτευση να τους καταγγέλλει γιατί "ξέχασαν" αυτά που υποστήριζαν σε όλους τους τόνους μέχρι πριν λίγες μέρες.
