Σαν βόμβα έσκασε σήμερα το πρωί η είδηση ότι ο Βέλγος υπουργός Εσωτερικών πρότεινε στη Σύνοδο των υπουργών Εσωτερικών να δημιουργηθεί στην Αθήνα ένα στρατόπεδο συγκέντρωσης 300-400.000 προσφύγων/μεταναστών.
Έχει ενδιαφέρον να υπάρχουν άτομα που όχι μόνο έχουν μια αφελή προσέγγιση για θέματα σοβαρά, αλλά προσπαθούν να μας πείσουν ότι έχουν και λύσεις σε προβλήματα που δεν υπάρχουν.